bekhand.............

همه چی

دختره بعد از کلاس مهندسی اینترنت اومده بهم میگه جزوتو میدی یه کپی بزنم
منم حس بشردوستانم گل کرد و جزوه رو دادم
جزوه رو گرفتو 5 دقیقه دیگه اومد گفت خاک تو سرت با اون جزوت
من گفتم چرا?
گفت شمارتو کجا جزوه نوشتی 5 بار ورق زدم پیدا نشد
من: O
***
ریمل 20000تومن.تا چند وقت دیگه پرنده هم تو خیابون پر نمیزنه...!
***
به مامانم گفتم : تولّدت چی دوست داری برات بگیریم؟
گفت سلامتی شما برام بهترین هدی? تولّده و مایکروفر ..!

من :|
ماکروفر :)
مامانم :>

به مونالیزا بگین ، اگه چیز ِ خنده داری هس ، بگه ما هم بخندیم!:D

***
کلی پول نرم افزار میدی بعد قبل نصب میپرسه آیا قوانین ما رو قبول داری ؟

خب مثلا فرض کن من قبول نداشته باشم چه غلطی میتونم بخورم !؟:D



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبهبرچسب:,ساعت18:37توسط نیما | |